کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

تاثیر معدل در کنکور۹۸

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور ۹۸ بررسی شد.

وی افزود: مقرر شد شورای سنجش و پذیرش دانشجو حداکثر تا دو هفته آینده جلسه فوق العاده را تشکیل دهد و موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور ۹۸ در آن جلسه مطرح شود و اعضای شورا برای تاثیر مثبت به توافق برسند و تاثیر مثبت را اعلام کنند.

عضو کیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که شورای سنجش و پذیرش دانشجو این نظر که تاثیر سوابق تحصیلی از قطعی به مثبت تغییر کند را مورد نپذیرد آن زمان برای طرح مجلس که تاثیر مثبت معدل در کنکور ۹۸ است تصمیم گیری می شود.

محمد جواد ابطحی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهارداشت: محمد شریعتمداری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه به ارائه برنامه های خود و پاسخ به سؤالات نمایندگان پرداخت.

وی با اشاره به حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه، گفت: در این جلسه در حضور وزیر علوم درباره تأثیر قطعی معدل در پذیرش دانشجویان بحث و بررسی شد.

کد تخفیف گاج

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: مقرر شد تا تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشجو فعلا برداشته و تاثیر مثبت معدل لحاظ شود تا در آینده ای نزدیک طرح جامعی درباره تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشجو تهیه شود.

ابطحی بیان کرد: در واقع به دلیل آماده نبودن طرح تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشجو، نمایندگان معتقد بودند که باید فعلا تاثیر مثبت معدل در پذیرش دانشجویان لحاظ شود.

همچنین قاسم احمدی لاشکی عضو دیگر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره گفت: با نگاه بسیار خوب و مثبتی که امروز در بین اعضای کمیسیون آموزش، وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش وجود داشت باید بگویم که داوطلبان کنکور ۹۸ با آرامش خاطر و با نگاه به آن که تاثیر معدل در کنکور سال آینده به صورت تاثیر مثبت لحاظ خواهدشد، با برنامه‌ریزی به مطالعه خود بپردازند.

شادباشید.

کد تخفیف گاج

 

توصیه های رتبه های برتر کنکور تجربی ۹۷

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

نفر اول کنکور تجربی: تحصیلاتم را در رشته پزشکی ادامه می‌دهم؛ از موسسات کنکور استفاده نکردم

امیررضا براتی اظهار داشت: ۲ سال برای کنکور و موفقیت در آن تلاش کردم و خوشحال هستم که حاصل زحماتم به بار نشست و با توجه به تلاشی که صورت داده بودم، انتظار کسب این رتبه را داشتم.

نفر اول گروه علوم تجربی کنکور سراسری ۹۷ بیان کرد: قصد دارم برای ادامه تحصیل به تهران بروم و در رشته پزشکی تحصیلات خود را دنبال کنم.

براتی در پاسخ به اینکه آیا در این مدت از کلاس‌های فوق برنامه نیز استفاده کرده است یا خیر، عنوان کرد: از کتاب‌های خودم و کتب کمک درسی و تست استفاده کردم اما در موسسات کنکور حضور نداشتم.

نفر اول گروه علوم تجربی کنکور سراسری ۹۷ خاطرنشان کرد: به صورت میانگین برای کنکور روزانه ۷ ساعت درس می‌خواندم اما در ایام تعطیل این میزان مطالعه به ۱۰ ساعت نیز می‌رسید.

کد تخفیف گاج

رتبه سوم کنکور تجربی: روزانه ۹ ساعت مطالعه می‌کردم

عرفان آبادی‌فرد، با اشاره به اینکه اغلب روزها ۸ تا ۹ ساعت به صورت روزانه برای کنکور مطالعه می‌کردم، اظهار داشت: حداکثر زمان مطالعه در برخی روزها به ۱۱ ساعت هم رسیده است.

وی که دانش‌آموز دبیرستان تیزهوشان تبریز است، با بیان اینکه بسیاری از دروس مدرسه برای کنکور کافی بود و نیازی برای شرکت در کلاس کنکور نداشتیم، افزود: تنها در دروس ریاضی و زیست برای رفع اشکال در کلاس‌ها شرکت کردم.

رتبه سوم تجربی با اعلام اینکه در کنکورهای آزمایشی برای ارزیابی عملکردش شرکت می‌کرد گفت: براساس نتایج کنکورهای آزمایشی، انتظار رتبه خوب را داشتم ولی رتبه سوم را پیش‌بینی نمی‌کردم.

کد تخفیف گاج

آبادی‌فرد، نقش خانواده را در موفقیتش بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: خانواده در حمایت‌های علمی، روحی، عاطفی و… اثر زیادی داشت و راهنمایی‌هایشان در موفقیتم موثر بود.

وی درباره استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هم گفت: از این فضا در حد ضرورت و برای تبادل جزوات درسی روزانه کمتر از ۱۰ دقیقه زمان صرف کردم و وقت خود را به مطالعه معطوف کردم.

این دانش آموز موفق تبریزی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تهران را گزینه‌های خود برای انتخاب دانست و اضافه کرد: نزدیکی به خانواده و رتبه علمی بالای تبریز در بین دانشگاه‌ها احتمال انتخاب تبریز را بالا می‌برد ولی باید در این مورد با اساتید مشورت کنم.

آبادی‌فرد در توصیه به داوطلبان، با بیان اینکه افرادی که سال آینده کنکور خواهند داد، با آرامش کامل، حداکثر تلاش خود را بکار گیرند، افزود: توکل بر خدا و استفاده از راهنمایی‌های اساتید مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه به صورت جدی از سال سوم دبیرستان مطالعه کنکوری خود را آغاز کنند.

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

بهترین روش برای خواندن کتاب ها

همانطور که خودتون بهتر می دونید اکثر ما اگر بخواهیم  کتابی بخونیم سعی میکنیم با تمرکز کامل اول تمام قسمت‌هایی رو که میخونیم رو به خاطر بسپاریم… تا بعدا یادمون باشه هر فصل کتاب چه چیزی میخواست بگوید.

این روشی است که از کودکی به ما در مدرسه یاد داده اند؛ به ما میگفتند این فصل‌ها را بخوانید امتحان داریم هفته بعد. ما هم دقیق آنها را میخواندیم تا هر وقت عنوان هر فصل را میدیدم کل آن فصل از کتاب را به خاطر بیاوریم.

این روش برای امتحان فوق العاده بودهر سوالی از ما میشد، اگر خوب آن فصل را فهمیده و حفظ کرده بودیم میتوانستیم جواب را بنویسیم و نمره خوبی را در کارنامه‌مان ثبت کنیم
اما این روش فقط به درد شب امتحان میخوره که فقط مطالب رو حفظ کنیم و اونو امتحان بدیم و اگر فرداش سوالی از اون درس ازمون بپرسن چیز زیادی یادمان نمی آید.

کد تخفیف گاج

کتاب خواندن اجمالی


خواندن اجمالی را به نام پیش خوانی بشناسید. در خواندن اجمالی هدف این است که در مدت زمانی کوتاه، بتوانیم شناختی کلی و از کتاب به دست آوریم. مشخصه ی اصلی خواندن اجمالی این است که باید زمان کوتاه باشد
عنوان کتاب و ساختار و فهرست کتاب را به دقت مطالعه کنید وسعی کنید با ساختار اصلی کتاب آشنا شوید


کتاب خود را بردارید و مقدمه اش را بخوانید. آنگاه یکی پس از دیگری  به سراغ بخش ها و فصل های کتاب رفته و پاراگراف اولشان را بخوانید و اگر در پایان هر فصل، خلاصه ای از فصل ارائه شده باشد، آن را هم بخوانید

کد تخفیف گاج
خلاقیت و طرح شبکه‌ای مغز


 این روش یکی از بهترین روش ها برای یادگیری است خصوصا یادگیری مطالب درسی. در این روش شما مطالب را می‌خوانید بعد از درک حقیقی آن‌ها نکات مهم را به زبان خودتان و بصورت کلیدی یادداشت می‌کنید و سپس کلمات کلیدی را بروی طرح شبکه‌ای مغز می‌نویسد  تا در دفعات بعد به جای دوباره خوانی کتاب، فقط به طرح شبکه‌ای مراجعه کرده وبا دیدن کلمات کلیدی نوشته شده بروی طرح شبکه‌ای مغز، آن‌ها را خیلی سریع مرور کنید.

کد تخفیف گاج
برای موفقیت در مطالعه، باید درست آغازکنید
یکی از عوامل اصلی موفقیت، داشتن برنامه منظم است
اساس هر سازمانی به نظم آن بستگی دارد
تغذیه صحیح نقش مهمی در سلامتی دارد
خواب فراگیری و حافظه را تقویت می‌کند

شاد باشید.

کد تخفیف گاج

مصاحبه با رتبه 587 منطقه ۱ رشته تجربی(متین وکیلی)

کد تخفیف گاج

مصاحبه با رتبه 587 منطقه ۱ رشته تجربی(متین وکیلی)

سلام و وقت بخیر

-لطفا خودتون رو معرفی کنید، از کدوم شهر و استان هستید و در چه مدرسه ای تحصیل می کردید !
متین وکیلی
تهران
مدرسه سلام دیباجی

-چه رشته ها و دانشگاهایی رو قرار هستش انتخاب کنی؟
رشته میخوام برم دندون پزشکی
دانشگاه هم که معلوم نیست ولی اولویتم با علوم پزشکی شیرازه و در بعدش با توجه شرایط و محیط و آدما و شخصیتشون,دانشگاه دیگه ای رو بعد از شیراز در نظر میگیرم

-از کی مطالعه برای کنکور را شروع کردید؟
از تابستون سوم شروع کردم خوندن
ولی برای کنکورم در اصل از تابستون پیش دانشگاهی

  کد تخفیف گاج

 – درباره هر یک از این شش بازه زمانی به سولات زیر پاسخ کامل بدید:
(چگونه برای این بازه ها برنامه ریزی می کردید؟ کدام آزمون شرکت میکردید؟ چگونه هر درس را مطالعه میکردید؟)

– تابستان سال دهم
یعنی دوم؟!
نمیخوندم

– تابستان سال یازدهم
سوم؟!
شیمی استوکیومتری و احتمال و تابع ریاضی سوم رو فول خوندم و بستم.آزمون هم آزمون مدارس برتر میدادم(نشانه)

– تابستان سال پیش دانشگاهی
با برنامه آزمون نشانه پیش میرفتم و یه برنامه شخصی سازی شده میریختم برای بازه سه هفته ای آزمونها
همون مباحث آزمون رو میخوندم

– سال تحصیلی پیش دانشگاهی
باز هم مثل قبل با برنامه آزمون پیش میرفتم

– دقیقا از چه منبعی برای هر درس استفاده می کردید و چه منابعی را پیشنهاد می کنید؟
ادبیات:نخوندم(البته تو عید یه مدتی هرشب از قرابت الگو چنتا تست میزدم.کتاب خوبی بود)
عربی:فیلمهای ناصح زاده+خیلی سبز
دینی:میکرو گاج+خط ویژه
زبان:نخوندم
ریاضی:جامع خیلی سبز+خط ویژه
زیست:کتاب درسی+نشر دریافت+الگو
فیزیک:میکرو+زیپ فائق
شیمی:مبتکران دوم+سوم و پیش خیلی سبز+فیل شیمی دوم+خط ویژه+موج آزمون

 کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 9 صفحه بعد

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 14962
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1