کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

جزییات دروس امتحانات نهایی

کدتخفیف گاج

جزییات دروس امتحانات نهایی

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم خبر داد.

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: بعد از ماه‌ها بحث و گفت‌و‌گو با کارشناسان مربوطه در درون آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم و سازمان سنجش، دروس امتحان نهایی به تصویب رسید و برای امضای رئیس جمهور، ارسال شد.

کد تخفیف گاج

وی ادامه داد: در این مصوبه دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم ۴ رشته‌ تحصیلی نظری انتخاب شد که بین ۷ تا ۱۰ درس است. نوید ادهم اضافه کرد: در گذشته در پایه پیش‌دانشگاهی ۴ درس و در پایه یازدهم نیز ۱۰ یا ۱۱ درس، امتحان نهایی داشتیم که اکنون امتحان نهایی به ۷ تا ۱۰ درس در پایه دوازدهم رسیده است. وی در خصوص فاصله زمانی کم بین امتحان نهایی و کنکور گفت: سؤالات امتحان نهایی متأثر از کتاب‌های درسی است که بچه‌هایی که امتحان نهایی می دهند، نتایج در کنکور نیز تأثیر دارد و اکنون این تأثیر ۲۰ درصد قطعی و ۱۰ درصد مثبت است.

شاد باشید.

کد تخفیف گاج

روش های مهم مطالعه

روش های مطالعه

کد تخفیف گاج

1- برای هر درس یک منبع مشخص اعم از کتاب درسی یا دی وی دی آموزشی و ... مطالعه کنید.

2- بعد از مطالعه‌ی هر درس، سوالات تستی و تشریحیِ موجود در درسنامه‌ها را حل کنید تا بتوانید میزان یادگیریِ خود را بسنجید.

3- برای این‌که بتوانید در امر مطالعه موفق باشید ابتدا باید کتاب درسی خود را به دقت یاد بگیرید و هرآن‌چه را که در آن هست اعم از تمرین، مثال و ... دقیق حل کنید و بعد به سراغ حل تست مربوط به هر درس بروید.

کد تخفیف گاج

4- برای موفقیت در امر مطالعه و تست زنی بهتر است در ابتدا به سراغ سوالات تشریحی هر مبحث بروید و بعد از آن تست زمان‌دار کار کنید.

5- پس از شرکت در آزمون اگر درصد درسی در آزمون‌ها کم‌ باشد، دانش‌آموز سریعا متوجه می‌شود که در یادگیری این درس مشکل دارد، پس باید ساعات مطالعه را افزایش دهد و نقاط ضعف خود را برطرف کند.

6- در هنگام مطالعه‌ی هر درس باید زیر نقاط مهم خط کشید تا در هنگام مرور، استفاده‌ی بهتری از این مطالب کرد.

کد تخفیف گاج

7- برای موفقیت در امر مطالعه باید مطالب هر درسی به صورت اجمالی و روزنامه‌وار پیش‌خوانی شود .

8- هنگام مطالعه از درس ها حتما یادداشت برداری انجام شود چون این کار نوعی تکرار مطالب است که باعث تمرکز حواس بیش‌تر و ماندگاری طولانی مدت مطالب در ذهن خواهدشد.

9- در هنگام مطالعه محیط باید از نظر همه‌ی شرایط مناسب باشد و عوامل حواس پرتی در اتاق مطالعه وجود نداشته باشد.

کد تخفیف گاج

تسلط بر یادگیری

تسلط بریادگیری

کد تخفیف گاج

یادگیری و تسلط در هر رشته‌ای از فردی به فرد دیگر شرایط متفاوتی دارد. مسلم است که در شرایط یکسان سطح یادگیری افراد یکسان نخواهد بود. این سطح در درجه‌ی اول به توانایی فهم آموزشی و استعداد و هم‌چنین انگیزه‌ی افراد، سپس کیفیت آموزشی و روش‌های تدریس و درنهایت زمان صرف‌شده برای تدریس بستگی دارد که شاخص زمان نیز در این‌جا اهمیت زیادی دارد.

دانش‌آموزان در کلاس‌های گروهی، بدون در نظر گرفتن استعداد و توانایی فهم آن‌ها، در شرایط یکسانی برای یادگیری قرار می‌گیرند. واضح است که دانش‌آموزان قوی‌تر و بااستعداد یادگیری بهتری خواهند داشت. تدریس خصوصی در این مرحله اهمیت خود را نشان می‌دهد؛ زیرا معلم در صورت آموزش فرد به فرد، روش‌های خود را بر اساس توانایی‌های دانش‌آموز تنظیم می‌کند. دانش‌آموز در صورت عدم دسترسی به معلم خصوصی، باید زمان بیش‌تری صرف یادگیری کند و در طی این مسیر کتاب‌های کمک‌آموزشی و نیز فیلم‌های آموزشی می‌تواند به او کمک زیادی کند.

کد تخفیف گاج

توصیه‌های کلی به دانش‌آموزان برای تسلط بر یادگیری:

- پیش‌خوانی

- بازیابی و مرور مطالب تدریس‌شده در اولین فرصت (قبل از این‌که به سراغ درس‌های فردا بروید این مطالب را در خانه مرور کنید.)

کد تخفیف گاج

- استفاده از ابزارهای کمک‌آموزشی مانند کتاب، فیلم و معلم خصوصی

- جمع‌‌بندی، نکته‌برداری و خلاصه‌نویسی

- مرورهای منظم و دوره‌ای

- بازیابی آموخته‌ها از طریق آزمون دادن

- بررسی سؤالات غلط و پاسخ‌نداده در آزمون و به طور کلی تحلیل کردن آزمون

کد تخفیف گاج

ناگفته های کنکور سراسری

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

سال ۹۵ بود که تو امتحانای خرداد هر روز دم مدرسمون غوغا بود پوشه ها و دفترای قشنگ مجانی که اسم موسئساتی روش بود و شعارای قشنگتر روشون خودنمایی میکرد لابه لاشون چند کلاس رایگان برای ریاضی و فلسفه و...بود (رشته ام علوم انسانی بود ) و منم مثل دوستام برای موفقیت تو امتحان نهایی ها تو اون کلاسا شرکت کردیم و شیفته استادای همه چی دونش شدیم! همون موقع ها بود که وعد وعیدا شروع شد...

به خانواده ها میگفتن بچه ات برا کنکور نخونه فردا قبول نمیشه دانشگاه ازاد که چیزی نیست فقط دانشگاه تهران و علامه و بهشتی و السلام ! این سال حساسه نتیجه ۱۲ سال درس خوندنشه! فلانی رتبه ۱ کشوری شده بچه تو هم میشی اگه به حرف ما گوش کنه (اره تو که راست میگی!) ....حالا نوبت به خودستایی برای پول میرسید! ما بهترین برنامه ریزی رو در اختیار بچه ات میزاریم ما پارسال رتبه ۱ تا ۱۰۰ رو داشتیم دانش اموز سنش کمه حساسه نمیدونه چی بر صلاحشه من و شما خانواده گرامی میدونیم باید برا کنکور بخونه و ... خلاصه خانواده ها رو میترسوندن و دانش اموزا رو جوگیر میکردن که اره نوبت توئه امسال تلاش کنی و سال دیگه گلی از گل های بهشت بشی!!

اون موقع بود که برای پرش و اوج گرفتن در زندگی روی سکوی پرتاب پریدیم و حدود ۶ میلیون هزینه موسئسه پرورش رتبه برترا (???) کردیم و وارد ماراتن کنکور شدیم استاید کنکور علاوه بر پول مفتی که از کنکوریا گرفتن خودشون کتاب هم چاپ کرده بودن و به قیمتای گزاف (هر کتاب بین ۳۰ تا ۶۰ تومان) به خورد ما میدادن!

کد تخفیف گاج

سال سختی بود همه بهمون فشار میاوردن و سال بعد کنکور رو سال اسایش ابدی برامون میدونستن ما هم روزی ۱۰ ساعت میخوندیم و اگه ازمون رو پایین میزدیم دو سه روز تو سر خودمون میزدیم که ای داد موفقیت از چنگم رفت!

سال ۹۵ با سختیاش گذشت و ۹۶ امد و کنکور ۹۶ رو دادیم و بخیال خودمون نزدیک مهر امساله که پامو بزارم بهترین جای عالم یعنی دانشگاه سراسری تهران!

رتبه ام امد و به به!!! من رتبه پنج هزار علوم انسانی شده بودم خیلیا اون روزا زدن رو شونه ام و پیشاپیش دانشگاه سراسری قبول شدنمو تبریک گفتن دوست صمیمیم هم دو هزار شد که همه براش کف و سوت امدن!

کد تخفیف گاج

زمان انتخاب رشته هم باز موسئسات رتبه پرور وارد شدن و گفتن اگه رتبه ات خوب نیست ما ترفندی بلدیم سراسری قبول بشی فقط بیا بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ تومن بهمون پول بده برات انتخاب رشته کنیم!

من که تا اون زمان خر فرض شده بودم دیگه اجازه ندادم ازم دزدی بشه و خودم اون دانشگاه ها و رشته هایی که دوست داشتم رو انتخاب کردم و دوست رتبه دو هزاری هم رفت براش انتخاب رشته کردن بالاخره زمان نتیجه رسید نفسا بند شد برای خوندن قبولی تو دانشگاه تهران....اما من اصلا دانشگاه سراسری تهران قبول نشده بودم... گیج شده بودم ... با دقت نگاه کردم دیدم بله مشاوره پیام نور قبول شدم و دوست رتبه دوهزاریمان هم رشته تاریخ دانشگاه غیردولتی قبول شده بود! و این شد اغاز افسردگی من و ماه ها تفکر که چرا من موفق نشدم..

دوستان کنکور دیگه اون ماراتن واقعی نیست امروزه کنکور دست مایه ای برای ی سری سودجو هست که با برگزاری کلاسای اضافه در مدارس و اشغال برنامه های تلویزیونی و فروش سی دی های کپی شدشون به نان و نوایی برسن که میرسند (استاد کنکور جزو شغلهای پردرامد ایران هست ) مشاورین تحصیلی که در تلویزیون و پشت تلفن و پشت صندلی برخی مدارس به معرفی خود به عنوان مشاور ارشد تحصیلی میپردازند در واقع بازاریاب هستند (مشاورین واقعی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مشاوره تحصیلی هستند و کاملا تخصصی در کیلینیک های مشاوره ای و مطب خود و با هزینه بالا کار میکنند ولی مشاورین دروغی کنکور اکثر فارغ الحصیل حقوق و مکانیک و گیاه شناسی و... هستند! )

کد تخفیف گاج

در کنار این مطلب باید بگویم کنکور دست زیاد دارد و حق ناحق زیاد میشود چگونه؟ با سهمیه ها

سهمیه شهدا و ایثارگران! سهمیه المپیاد! سهمیه بهیاران! سهمیه هییت علمی دانشگاه ها! با وجود این همه داوطلب دارای سهمیه چطور انتظار داشتم در دانشگاه سراسری قبول شوم؟

لابد با خودتان میگویید خب دانشگاه های دیگر قبول شدی خدا رو شکر کن! خیر دانشگاه های دیگر پولی هستند و با تکمیل ظرفیت و سوابق تحصیلی به راحتی میشد وارد انها شد نیازی به اون همه تلاش و جان کندن برای کنکور نبود!

کد تخفیف گاج

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 14951
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1