کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

کد تخفیف گاج مارکت و ماز - گاج آف

با سلام خدمت دوستان عزیزم

تصویر مرتبط

دو ستان توجه فرمایید از این پس فعالیت ما در سایت جدید پیگیری میشود.

اظ شما عزیزان درخواست داریم که از این پس به سایت جدید ما سر بزنید.

برای ورود به سایت جدید اینجا را کلیک کنید.

تشکر

کد تخفیف گاج کد تخفیف ماز

گاج آف

 

 

توضیحات تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

توضیحات تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

 کد تخفیف گاج

پس از استقرار کامل سیستم آموزشی نظام جدید و تعیین تکلیف نحوه برگزاری کنکور 99 میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 99 برای داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم و دیپلم نظام جدید اعلام شد . تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 برای هر پنج گروه آزمایشی شامل رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی و هنر و زبان اعمال می شود که در ادامه در مورد نحوه تاثیر معدل در کنکور 99 و میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 توضیحات کاملی ارائه می شود . همچنین به داوطلبانی که دارای دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم هستند توصیه می شود پست مربوط به نحوه برگزاری کنکور 99 را مطالعه نمایند .

 کد تخفیف گاج

تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 برای داوطلبان دیپلم نظام جدید

داوطلبانی که در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند و یا در پایه دوازدهم مدرک دیپلم خود را دریافت نموده اند ( از سال 98 به بعد ) شامل داوطلبان نظام جدید می باشند . تاثیر معدل برای داوطلبانی که دارای دیپلم نظام جدید می باشند شامل 30 درصد تاثیر قطعی می باشد . بر این اساس دروسی که در پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شود شامل 30 درصد تاثیر قطعی معدل می باشد که در نمره کل نهایی داوطلب لحاظ می شود .

 کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

منابع کنکور سراسری 99 ریاضی ، تجربی و انسانی نظام جدید و قدیم سازمان سنجش

منابع کنکور۹۹

کد تخفیف گاج

اگر قصد شرکت در کنکور سراسری 99 را دارید و یکی از داوطلبان رشته های ریاضی ، تجربی و یا انسانی هستید لازم است در مورد منابع کنکور 99 اطلاعات لازم را کسب نمایید . ما در این پست قصد داریم منابع درسی کنکور 99 که از سوی سازمان سنجش هر ساله اعلام می شود را معرفی نماییم . با توجه به اینکه کتاب های درسی منبع اصلی طراحی سوالات در کنکور سراسری هستند لذا لازم است که کلیه ی داوطلبان علاوه بر کتاب های کمک درسی ، کتاب های درسی دوره متوسطه دوم که منبع اصلی طراحی سوالات در کنکور سراسری است را نیز مطالعه نمایند . طبق اطلاعیه ی منتشر شده از سوی سازمان سنجش در کنکور 99 فقط از کتاب های درسی نظام جدید سوال طرح می شود لذا منابع کنکور 99 نظام جدید و منابع کنکور 99 نظام قدیم برای هر دو دسته از داوطلبان یکسان است و داوطلبان نظام قدیم که قصد شرکت در کنکور سراسری 99 را دارند لازم است منابع درسی کنکور 99 نظام جدید را مطالعه نمایند . ما در این پست به معرفی منابع کنکور تجربی 99 ، منابع کنکور ریاضی 99 و همچنین منابع کنکور انسانی 99 در دروس عمومی و اختصاصی می پردازیم و به کلیه داوطلبان توصیه میشود منابع کنکور 99 را به طور کامل مطالعه نمایند زیرا منبع اصلی برای طراحی سوالات کنکور 99 این منابع هستند .

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

بارم بندی دروس پایه دوازدهم تجربی ، ریاضی و انسانی

درباره بارم بندی دروس پایه دوازدهم

با توجه با اینکه هر یک از فصل های مربوط به امتحانات هر درس در نوبت دی و خرداد دارای بارم بندی و بودجه بندی متفاوتی می باشند لذا در این پست بارم بندی دروس پایه دوازدهم برای دانش آموزان رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی قرار داده شده است که شامل بارم بندی امتحانات نوبت اول و بارم بندی امتحانات نوبت دوم می باشد که در ادامه می توانید بارم بندی دروس پایه دوازدهم در سال تحصیلی 97 - 98 را دانلود نمایید .

کد تخفیف گاج

 دانلود

توضیحات بارم بندی دروس پایه دوازدهم

بارم بندی امتحانات دروس سال دوازدهم رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی در نوبت اول و نوبت دوم شامل دروس عمومی و اختصاصی مربوط به رشته های تجربی و ریاضی و انسانی می باشد که بارم بندی امتحانات نوبت دی و خرداد شامل دروس دین و زندگی ، عربی ، تحلیل فرهنگی ، مطالعات فرهنگی ، فارسی ، نگارش ، علوم و فنون ادبی ، زبان انگلیسی ، فلسفه ، جغرافیا ، تاریخ ، جامعه شناسی ، هویت اجتماعی ، مدیریت خانواده و سبک زندگی ، سلامت و بهداشت ، ریاضی ، هندسه ، ریاضی و آمار ، ریاضیات گسسته ، حسابان ، شیمی ، زیست شناسی و فیزیک می باشد که در انتهای این پست متوانید فایل مربوط به بارم بندی دروس پایه دوازدهم را دانلود کنید .

موفق باشید.

کد تخفیف گاج

برترین های مشاوره تحصیلی و کنکور کشور معرفی شدند

معرفی برترین های مشاوره تحصیلی و کنکور کشور

کد تخفیف گاج

روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. این روزنامه نوشت:مشاورین موفق تحصیلی چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟ آیا صرفاً سالها تجربه در عرصه مشاوره تحصیلی معیار مناسبی برای انتخاب یک مشاور تحصیلی است؟
بزرگی می گوید:« اگر می خواهید فرد موفقی شوید، نیازی نیست تا مسیرهای آزمون نشده را امتحان کنید، بلکه فقط کافی است مسیرهایی را طی کنید که قبل از شما افراد موفق پیموده اند.
بدون شک مشاور تحصیلی ای که خود راه موفقیت را بخوبی طی کرده و سرشار از علم و تجربه باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند. در ادامه به معرفی شش مشاور تحصیلی برتر و دلایل موفقیت آنها می پردازیم.
کد تخفیف گاج
رتبه نخست :سینا تهرانی
شاید کمتر کسی تصور می کرد، مشاور مدیریت و علوم موفقیت فردی که جایگاه ویژه ای در میان زنان و مردان فرهیخته داخلی و خارجی برای خود بازکرده بود به یکباره تصمیم بگیرد تا وارد عرصه مشاوره تحصیلی شود اما او خیلی زود شایستگی هایش را به رخ رقبای با سابقه خود کشید.
به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش :« سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند. »
کد تخفیف گاج
نظرسنجی ها نشان می دهد که دانش آموزان سینا تهرانی در طی سالهای اخیر بیشترین آمار تصاحب رتبه های یک تا 10 را از آن خود کرده اند.
آقای آزموده کارشناس آموزشی معتقد است:« کسب سه رتبه نخست کشوری در کنار دهها رتبه تک رقمی و دو رقمی رشته های ریاضی و تجربی توسط شاگردان این دانش آموز سابق دبیرستان البرز او را به مشاور کنکوری قدرتمند و دست نیافتنی تبدیل کرده است. مشاوری که با پیش بینی زودهنگام رتبه های تک رقمی نودوشش خود دست به کار عجیبی زد و مؤسسات کنکور مدعی و فرصت طلب را غافلگیر کرد. »
کد تخفیف گاج
کد تخفیف گاج

 

جزییات دروس امتحانات نهایی

کدتخفیف گاج

جزییات دروس امتحانات نهایی

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم خبر داد.

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: بعد از ماه‌ها بحث و گفت‌و‌گو با کارشناسان مربوطه در درون آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم و سازمان سنجش، دروس امتحان نهایی به تصویب رسید و برای امضای رئیس جمهور، ارسال شد.

کد تخفیف گاج

وی ادامه داد: در این مصوبه دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم ۴ رشته‌ تحصیلی نظری انتخاب شد که بین ۷ تا ۱۰ درس است. نوید ادهم اضافه کرد: در گذشته در پایه پیش‌دانشگاهی ۴ درس و در پایه یازدهم نیز ۱۰ یا ۱۱ درس، امتحان نهایی داشتیم که اکنون امتحان نهایی به ۷ تا ۱۰ درس در پایه دوازدهم رسیده است. وی در خصوص فاصله زمانی کم بین امتحان نهایی و کنکور گفت: سؤالات امتحان نهایی متأثر از کتاب‌های درسی است که بچه‌هایی که امتحان نهایی می دهند، نتایج در کنکور نیز تأثیر دارد و اکنون این تأثیر ۲۰ درصد قطعی و ۱۰ درصد مثبت است.

شاد باشید.

کد تخفیف گاج

تاثیر معدل در کنکور۹۸

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور ۹۸ بررسی شد.

وی افزود: مقرر شد شورای سنجش و پذیرش دانشجو حداکثر تا دو هفته آینده جلسه فوق العاده را تشکیل دهد و موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور ۹۸ در آن جلسه مطرح شود و اعضای شورا برای تاثیر مثبت به توافق برسند و تاثیر مثبت را اعلام کنند.

عضو کیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که شورای سنجش و پذیرش دانشجو این نظر که تاثیر سوابق تحصیلی از قطعی به مثبت تغییر کند را مورد نپذیرد آن زمان برای طرح مجلس که تاثیر مثبت معدل در کنکور ۹۸ است تصمیم گیری می شود.

محمد جواد ابطحی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهارداشت: محمد شریعتمداری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه به ارائه برنامه های خود و پاسخ به سؤالات نمایندگان پرداخت.

وی با اشاره به حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه، گفت: در این جلسه در حضور وزیر علوم درباره تأثیر قطعی معدل در پذیرش دانشجویان بحث و بررسی شد.

کد تخفیف گاج

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: مقرر شد تا تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشجو فعلا برداشته و تاثیر مثبت معدل لحاظ شود تا در آینده ای نزدیک طرح جامعی درباره تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشجو تهیه شود.

ابطحی بیان کرد: در واقع به دلیل آماده نبودن طرح تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشجو، نمایندگان معتقد بودند که باید فعلا تاثیر مثبت معدل در پذیرش دانشجویان لحاظ شود.

همچنین قاسم احمدی لاشکی عضو دیگر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره گفت: با نگاه بسیار خوب و مثبتی که امروز در بین اعضای کمیسیون آموزش، وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش وجود داشت باید بگویم که داوطلبان کنکور ۹۸ با آرامش خاطر و با نگاه به آن که تاثیر معدل در کنکور سال آینده به صورت تاثیر مثبت لحاظ خواهدشد، با برنامه‌ریزی به مطالعه خود بپردازند.

شادباشید.

کد تخفیف گاج

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 14872
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1