کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

کد تخفیف گاج مارکت و ماز - گاج آف

با سلام خدمت دوستان عزیزم

تصویر مرتبط

دو ستان توجه فرمایید از این پس فعالیت ما در سایت جدید پیگیری میشود.

اظ شما عزیزان درخواست داریم که از این پس به سایت جدید ما سر بزنید.

برای ورود به سایت جدید اینجا را کلیک کنید.

تشکر

کد تخفیف گاج کد تخفیف ماز

گاج آف

 

 

رقابت مهم‌ترین عامل موفقیت

رقابت مهم است

کد تخفیف گاج

هر کس برای موفقیت نیاز  به رقابت دارد، البته رقابت سازنده‌ای که او را به قهقرا نکشاند. به نظر من بهترین نوع رقابت، رقابت هر کس با خودش است. 

وقتی ما به استعداد‌ها و توانایی‌های بالقوه‌ی خود اعتماد داشته باشیم هرگز دست به رقابت‌های ناسالم و مخرب نخواهیم زد. ما باید برای رسیدن به اهدافمان به خودمان فرصت بدهیم و در صدد کشف توانایی‌های خود برآییم. این نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق، تلاش کردن، خطر کردن و در نظر گرفتن زمان کافی برای این کار است. 

دانش‌آموز باید واقع‌بین باشد و تفاوت‌ بین رقابت سالم و ناسالم را بیاموزد. این را بداند که بزرگ‌ترین رقابت‌ها در میدان مطالعه، رقابت با دیگران نیست. دانش‌آموز ابتدا باید برای خود ارزش قائل شود و حد توانایی‌های خود را بیابد. آن گاه خود را در معرض رقابت با کسانی قرار دهد که از نظر استعداد و توانایی در سطح او هستند و نگرانی ناشی از اهداف سنگین و دست‌نیافتنی را که او را وادار به رقابت‌های بیهوده با دیگران می‌کند از بین ببرد. این گونه است که دانش‌آموز با مقایسه‌ی ‌خودِ قبل و بعدش به پیشرفت‌های زیادی دست خواهد یافت.

شاد و سربلند باشید تا ابد.

کد تخفیف گاج

آرامش را مهمان ذهنت کن

کد تخفیف گاج

 

کد تخفیف گاج

شیرها روش خاصی برای شکار دارند. آن‌ها از شیرهای سالخورده و بی‌چنگ و دندان برای شکار استفاده می‌کنند. به این ترتیب که دسته‌ی شیرها، بز کوهی را در دره‌ای تنگ و باریک به دام می‌اندازند. شیرهای جوان در یک سمت و شیرهای پیر در سمت دیگر دره جمع می‌شوند. شیرهای پیر با آخرین توان با صدای بلند غرش می‌کنند و حیوانات درون مسیر با شنیدن صدای غرش به جهت مخالف می‌دوند و یک راست به دام  شیرهای جوان منتظر می‌افتند.

حکایت ما نیز چنین است. اگر به سمت ترس‌های خود برویم آسیبی به ما نخواهد رسید، بلکه این فرار است که ما را به دام می‌اندازد.

کد تخفیف گاج

اکنون ببینید در زندگی و در وجود خودتان از چه چیزی می‌ترسید. با چشم باز و قلبی گشوده به درون خود نفوذ کنید. خواهید دید که نگرانی هم‌چون اتاقی خالی است و فقط به اندازه‌ی اجتناب شما قدرت‌مند است.

 

هرچه بیش‌تر از ترس روی گردانید ، قدرت بیش‌تری به آن می‌بخشید.

دیل کارنگی می‌گوید: بشر آن‌قدر که از ترس حوادث اتفاق نیفتاده در آینده در رنج است از خود آن اتفاق آن‌قدر رنج نبرده است.

کد تخفیف گاج

        

فراشناخت (Metacognition)

کد تخفیف گاج

 

فراشناخت (Metacognition) به بیان ساده یعنی تفکر درباره تفکر. رویکرد مدرن آموزش برپایه یادگیری فراشناختی است. برای این منظور لازم است که طرح درس ها، دربرگیرنده جنبه های زیر باشد:1- تشویق دانش آموزان به طرح پرسش هایی که در مواجهه با دروس جدید باید از خود بپرسند؛ مثلاً این چیست؟ چگونه کار می کند؟ به چه چیزی شبیه است؟

کد تخفیف گاج
2- تشویق دانش آموزان به تعیین و اتخاذ استراتژی اصلی شان در حل مسئله؛ به عنوان مثال، شکستن یک مسئله به مسائل کوچکتر
3- تشویق دانش آموزان به استفاده از مفاهیمی مانند فرضیه و شواهد در روبرو شدن با پدیده های جدید
4- فهم اینکه شواهد و روش استنتاج در علوم گوناگون، متفاوت است. به عنوان مثال در ریاضیات از اثبات منطقی استفاده می شود، در علوم از آزمون و مشاهده، در تاریخ و فلسفه از استدلال و ... .

کد تخفیف گاج

در رویکرد مدرن آموزشی، فرایند یادگیری دارای سه مرحله است:
1- فعالیت های مقدماتی : در این مرحله از دانش آموزان سوال می شود تا دانش قبلی خود درباره موضوع را به خاطر آورند. این مانند پلی است که دانش قبلی را به دانش جدید، مرتبط می کند. آنگاه دانش جدید از طریق پرسش های کاوشگرانه، بیان می شود
2- تمرین های یادگیری : در این مرحله دانش آموزان راهنمائی می شوند تا خود را مشغول به یافتن مفاهیم کلیدی، طرح پرسش، تحلیل علت- معلول، تحلیل مقایسه- تطبیقی، بیان مولفه های ساختاری، ارزش های فرهنگی، ساختاربندی، و ریشه های شواهد شوند و برای اینکار از اصول و فرمول های صحیح استفاده کنند. برای فهم عمیق تر، دانش آموزان تشویق می شوند تا به استنتاج دست زده و در مورد استنتاج های خود با یکدیگر بحث و حتی مناظره کنند و یا اینکه تفسیرهای خود از استنتاج هایشان را بنویسند

کد تخفیف گاج
3- فعالیت های تعقیبی: در این مرحله دانش آموزان باید استنتاج های خود را شرح دهند، و اینکه بر اساس چه روشی به این استنتاج ها رسیده اند. و اینکه استنتاج های آنها در بعدی وسیعتر چگونه توجیه پیدا می کند. دیگر دانش آموزان نیز باید در مورد ارزیابی گزارش استنتاج های هم کلاس های شان، نظرشان را بدهند
پیاده کردن طرح درس مبتنی بر فراشناخت، چالش معلمان در رویکرد مدرن آموزشی است. برای اجرای صحیح این طرح درس، دانش آموزان باید فعال باشند نه منفعل که این موضوع نیازمند تلاش های فراوانی هم از طرف معلمان و هم از طرف مدیران است. از این رو معلمان باید ویژگی های زیر را داشته باشند :
- به موفقیت همه دانش آموزان متعهد باشند
- برای ساختن یک محیط مناسب برای یادگیری در مدرسه، با دیگر معلمان همکاری داشته باشند
- با مفاهیم فراشناخت و روش های آن آشنا باشند
- طیفی از فعالیت های گوناگون را طراحی کنند
- عملکرد دانش آموزان را به صورت منظم مورد نظارت قرار دهند
- عملکرد آنها را مورد ارزیابی صحیح قرار دهند و با والدین آنها روابط متقابل و سازنده ای داشته باشند

موفق باشید

کد تخفیف گاج

چگونه بهتر مطالعه کنیم...

روش مطالعه به‌طور کلّی، انفرادی و اختصاصی است. واقعاً هر فردی برای خود، روشی خاص دارد. شاید سعی در تغییر این روش خود مانع مطالعه مفید باشد، ولی آن‌چه مهم است، برای مطالعه در تمام دروس، مواردی را یادآوری می‌نمایم. امیدوارم که مورد توجّه تمامی دانش‌آموزان واقع گردد.

کد تخفیف گاج

1- باید انگیزه ایجاد شود، یعنی باید بدانید که برای چه مطالعه می‌کنید. فهرستی از دلایل که می‌خواهید برای آن‌ها درس بخوانید را فراهم کنید؛ این فهرست به شما کمک می‌کند تا در مطالعه، ثابت قدم باشید.

2- خودتان مسئول اوقات خودتان باشید. یعنی مدیریت زمان، دست خود شما باشد، نه اين‌كه زمان، عهده‌دار کارهای شما باشد. حتماً زمان‌بندی لازم را انجام دهید. تاکید می‌کنم از «دفتر برنامه‌ریزی به روش قلم‌چی» حتماً استفاده کنید، چون بهترین روش مدیریت زمان، در این دفتر آورده شده است. از دفتر برنامه‌ریزی استفاده کنيد، به توصيه‌هاي آن عمل کنید و نتیجه‌ي آن را ببینید.

3- نحوه‌ي فراگیری خود را کشف کنید. شما در طول دوران مدرسه، حتماً در درس یا درس‌هایي موفّق‌تر بوده‌اید و بهترین نمره‌ها را کسب کرده‌اید. آن‌ها را بشناسید و بشکافید و همان مسیر را برای دیگر درس‌ها امتحان کنید و نتیجه‌ي مثبت آن را مشاهده نماييد.

کد تخفیف گاج

4- در حدّ امکان، مکانی را برای مطالعه در نظر بگیرید که در آن راحت هستيد. این مکان ممکن است برای افراد متفاوت متغیّر باشد، ولی آن‌چه اهمیّت دارد، این است که شما در اين مكان، راحت باشيد.

5- مشاهده کنید. ببينيد، از دیگران سوال کنید، سپس دست به انتخاب بزنید. به خودتان جرأت دهید که هر چه نمی‌دانید را بپرسید. زمانی که برایتان سوال ایجاد شد، بدانید که بعضی از نکات درس را یاد گرفتید؛ کسانی که اصلاً سؤال نمی‌پرسند، معمولاً کسانی هستند که کم‌تر متوجّه می‌شوند. بنابراین تا می‌توانید، بپرسید.

6- خودتان را با روش مطالعه‌ای که به‌طور اتّفاقی انتخاب كرده‌ايد، محدود نکنید. سعی کنید انعطاف‌پذیر باشید. برای انجام کارهای مختلف، به‌کارگیری روش‌های مختلف سودمند است. روشی را انتخاب کنید که در آن، بیش‌ترین کارایی را داشته باشید.

7- سعی کنید در گروه‌ها شرکت کنید. چرا که در گروه‌ها، چندین نفر با هم هم‌فکر می‌شوند. شاید بعضی‌ها روی نکاتی دست بگذارند که ما اصلاً به آن‌ها توجّه نکرده باشیم. گروه‌ها باعث پویایی و دانش‌افزایی می‌شوند.

8- سعی کنید شکست‌ها را به گردن این و آن نیندازید. اصلاً توجیه نکنید، در هنگام شکست، واقع‌بین باشید و خود را فریب ندهید و سعی کنید با درایت و تأمّل، نکات منفی کار را بررسی کرده و در جهت افزایش پیشرفت در آینده، از آن‌ها استفاده کنید. در بسیاری از مواقع، علل موفّقیّت، شکست‌های قبلی بوده است. باید از ناکامی‌ها درس بگیریم و اراده‌ي خود را تقویت کنیم.

کد تخفیف گاج

9- نسبت به يادگيري درس در کلاس درس، علاقه نشان دهید. زیرا موجب می‌شود که معلّم در کلاس، با شور و اشتیاق بیش‌تری درس را ادامه بدهد. می‌دانیم که شنونده، صاحب سخن را مشتاق مي‌كند و باعث می‌شود که او، با شور و شوق، مطالب خود را بیان نماید.

10- سعی کنید تا می‌توانید، از دیگران استفاده کنید. از تجربیات و اشتباهات دیگران حداکثر استفاده را ببرید. دامنه‌ي ارتباط خود را افزایش دهید و سعی کنید از دانش آن‌ها، به نحو احسن استفاده کنید و در مواقع لازم، از آن‌ها قدردانی نمایید.

11- یادداشت‌برداری کنید. نکات مهم درس را ثبت کنید و بعداً آن‌ها را مرور کنید. سعی کنید نکاتی را یادداشت کنید که بلد نیستید.

12- دوره و مرور مطالب یادداشت شده، یادتان نرود. زیرا باعث می‌شود که اطّلاعات از حافظه‌ي کوتاه ‌مدّت به حافظه‌ي بلند مدّت منتقل شود.

13-به عکس‌ها، نمودارها و جداولی که جهت فهم بیش‌تر درس در کتاب ارائه شده‌اند، توجّه بیش‌تری نماييد. در این نمودارها نکاتی وجود دارد که در متن درس نیامده و می‌تواند بر آموخته‌هاي شما بیفزاید.

کد تخفیف گاج

14- شرایط را برای تدریس معلّم که مطالعه‌ي شما را سامان می‌بخشد، فراهم کنید. به معلّم و هر کسی که جهت افزایش دانش به شما کمک می‌کند، احترام بگذارید. قبل از ورود معلّم، ملزومات آموزشی را تهیّه کنید؛ طوری که معلّم تصوّر نماید که خواهان درس هستید. در این صورت، معلّم به کلاس شما، بيش‌تر توجّه مي‌كند.

15- از امتحان غافل نشوید. سعی کنید همواره از دیگران که می‌تواند پدر، مادر یا برادر و خواهر باشند، بخواهید که شما را امتحان کنند و از شما سؤال بپرسند تا این‌که بدانید در چه شرایطی به سر می‌برید.

 موفّق باشید

کد تخفیف گاج

مطالعه برای کنکور با امتحانات مدرسه

کد تخفیف گاج

 

در دو و نیم روز باقی مانده چه کار هایی میکردید و چه منابعی داشتید ؟

چگونه امتحانات  خود را با برنامه ی جمع بندی مطابقت میدادید؟

دیار محمدی، رتبه ی 13 منطقه 3 رشته ریاضی و 26 منطقه 3 رشته ی زبان:

من آزمون ها را به صورت دو روز یک بار شروع کردم  و به دلیل مشکلی که پیش آمده بود چند روز دیرتر آزمون ها را شروع کردم

در نیم روز اول آزمون میدادم و نیم روز دوم را به بررسی کامل آزمون میپرداختم به این صورت که اول اشتباهات غیر علمی خود را کاملا بررسی میکردم (غلط ها ،اشتباهات محاسباتی)  سپس درس به درس و سوال به سوال کل آزمون را بررسی میکردم و هرگاه احساس میکردم کمی در سوال مشکل دارم به خلاصه های کتاب آبی یا خود کتاب درسی بر میگشتم و در صورت نیاز تعدادی سوال از همان مطلب یا از کتاب آبی یا گاها سایت، سوالاتی را حل میکردم.

برای دینی و ادبیات و شیمی بیشتر به کتاب درسی و برای ریاضی و فیزیک به کتاب آبی مراجعه میکردم.

در نیم روز اول روز دوم به حل کارنامه های بازیابی از سایت کانون در درس ها و مطالبی که ضعف داشتم می پرداختم . نیم روز دوم را هم به آمادگی برای آزمون فردا و حل سوالات میپرداختم .

کد تخفیف گاج

ملیکا حیدر زاده، رتبه 96 منطقه 2 رشته تجربی :

در دوران امتحانات، امتحان و نمره ی آن برای من کم اهمیت نبود چون اعتقاد داشتم من اگر بر درسی تسلط کامل داشته باشم، هم در امتحانات نمره ی خوبی میگیرم و هم در کنکور؛ زیرا هر دو در یک راستا هستند .

من دوران امتحانات را فرصتی دانستم که در آن یک بار دیگر دروس پیش دانشگاهی و به خصوص کتاب درسی را کامل مرور کنم . در روز های قبل از امتحان، بخشی از زمانم را به تمرین تست برای دروسی که در روزهای قبل امتحان داده بودم و کامل خوانده بودم اختصاص میدادم تا بعد از گذشت چند روز از مطالعاتم دوباره یک مرور کرده باشم . همچنین از دروس پایه هم تست حل میکردم. در این دوران برای رعایت زمان بندی از کتاب زرد عمومی هر روز صبح یک کنکور حل میکردم و بعد از آن بررسی هم میکردم.

جمع بندی 3 روز یک بار را بعد از امتحانات شروع کردم به این ترتیب در 6 نیم روزی که فرصت داشتم 1-کنکور حل میکردم 2-کمی به تحلیل کنکور و رفع اشکالات میپرداختم 3- چهار تا نیم روز باقی مانده را به صورت زوج درس و مبحثی میخواندم

من برای حل کنکورها به کانون نمیرفتم چون در شهر ما این امکان نبود ولی سعی میکردم در خانه تمرین خوبی برای کنکور داشته باشم. مثلا علاوه بر اینکه با لباس رسمی آزمون میدادم هر بار صندلی ام را در جاهای مختلف خانه میگذاشتم مثلا جلوی تلوزیون در حال پخش اخبار یا موسیقی یا برنامه مورد علاقه ام یا اینکه در حیاط خانه مان که افراد زیاد رفت و آمد داشتند و یا حتی در پارکینگ، این باعث میشد عوامل مزاحم و حواس پرت کن در اطرافم را به خوبی بعد از تمرین های زیاد نادیده بگیرم

کد تخفیف گاج

محمد رضا رضایی، رتبه 10  25%سهمیه رشته انسانی:

بعد از آزمون در نیم روز باقی مانده به تحلیل آزمون همان روز میپرداختم و تعداد غلط ها و نزده ها و چرایی هر کدام را از پاسخنامه ی آزمون استخراج میکردم.

طبق غلط ها و نزده ها و بر اساس فراوانی آنها در هر درس برای خودم یک چک لیست تهیه میکردم و بر اساس آن برای دو روز باقی مانده برنامه ریزی میکردم.

و در دو روزباقی مانده به رفع اشکال غلط ها و نزده ها میپرداختم و نتیجه ی آن را به وضوح در آزمون بعدی میدیدم.

من به این روش مطالعه ی موضعی میگویم که فقط به مواضعی که ضعف دارم می پردازم چراکه زمان کافی برای مطالعه ی همه ی مطالب نبود.

به اعتقاد خودم همچون بالونی بودم که کیسه های شن (غلط ها ) به آن اویزان بود که با رفع غلط ها و جدا کردن کیسه های شن به اوج میرفتم و در زمان های خالی هم از کارنامه ی بازیابی سوال محور استفاده میکردم که کاربرد مشابهی داشت.

کد تخفیف گاج

امیر حسین رضا فر، رتبه 45 انسانی منطقه 2 حقوق دانشگاه تهران:

1-پس از تحلیل تک تک سوالات با کتاب زرد اختصاصی، مباحثی را که نیاز به مرور یا باز خوانی داشت یادداشت میکردم.

2.در دروس ادبیات تخصصی، فلسفه و عربی تخصصی از کتاب آبی استفاده میکردم و در این دوران هم چون درسنامه ی مختصر و مفیدی داشت و هم سوالات شناسنامه دار در اختیارم قرار میداد و از طرفی چون این کتاب را در طول سال هم مطالعه میکردم ،تعدادی از سوالات را نشانه دار کرده بودم و ارزش این کتاب برای من دو چندان شده بود.

3-درس معارف و روان شناسی را با استفاده از داشته هایی که در طول سال تهیه کرده بودم، مرور و بازیابی میکردم با این کار هم نکته ای از دست نمیدادم هم در زمان صرفه جویی میکردم

4-در این دوران برنامه ی ویژه ای برای close test و reading داشتم زیرا نمیخواستم تسلطی را که در این مباحث بدست اورده ام را از دست بدهم، اغلب دانش اموزان در دوران سه روز یک بار از دروس عمومی غافل میشوند. من برنامه ریزی کردم که سوالات زبان کتاب زرد عمومی را دوباره بزنم و باز هم مرور کنم .

کد تخفیف گاج

مائده شاهمرادی، رتبه 26 منطقه 1:

تا ساعت 3 به بررسی اشکالاتم در آزمون میپرداختم و در این زمان منبع اصلی من کتاب جمع بندی کنکور و کتاب زرد عمومی و اختصاصی بود و سوالاتی را که علامت زده بودم بررسی و اشکال گیری میکردم.

 ادبیات: استفاده از کتاب زرد عمومی و آبی، حفظ لغات پشت کتاب ها، بررسی 4سوال اول لغات و املا کنکور با استفاده از زرد عمومی، استفاده ار روش تورق سریع برای تاریخ ادبیات ها و درامدها

عربی و زبان: بررسی سوالات کنکور از کتاب زرد عمومی و تمرین تیپ های پرتکرار از آبی کانون

دینی: استفاده از آبی کانون برای مرور آیات

دروس اختصاصی: منبع اصلی من در این دروس کتاب زرد اختصاصی بود

ادبیات اختصاصی: بررسی سوالات عروض و حفظیات از کتاب آبی

اقتصاد: استفاده از آبی قلمچی برای تمرین و مرور مسائل

عربی اختصاصی: استفاده از زرد اختصاصی برای بررسی تیپ هایی که در کنکور آمده است

 استفاده از روش تورق سریع برای دروس علوم اجتماعی، تاریخ ادبیات و روانشناسی برای یک روز باقیمانده

کد تخفیف گاج

آفرین ساجدی، رتبه 18 منطقه3 روانشناسی بهشتی :

بعد از آزمون و تصحیح سوالات شروع به بررسی میکردم. ابتدا تعیین میکردم برای هر نیم روز چه درس هایی را برای بررسی قرار دهم و چون کتاب های انسانی زیاد است برای بعضی نیم روز ها 3درس را تعیین میکردم.

اگر در درس ریاضی سوالی را اشتباه حل کرده بودم به آن مبحث در درسنامه کتاب آبی برمیگشتم بعد از خواندن درسنامه چند سوال از تیپ های مختلف آن مبحث را حل میکردم تا یادگیری ناقصم کامل شود.

درمورد درس های تاریخ و جغرافیا با وجود اجرای روش سه روز یکبار باز هم از حجم زیاد این مطالب نگرانی داشتم که آن ها را فراموش کنم که فکر میکنم این دغدغه اکثر دانش آموزان انسانی باشد بنابراین در پایان هر نیم روز کتاب هفت کنکور تاریخ جغرافیا را مطالعه میکردم یعنی کتاب را باز میکردم و تست ها را جواب میدادم و سپس پاسخنامه را نگاه میکردم. استفاده از این کتاب باعث شد که توهم فراموشی ام اصلاح شود و متوجه شوم مطالب در ذهنم هست. علاوه بر آن موجب شد که متوجه شوم کدام قسمت مطالب کتاب اهمیت بیشتری دارد و وقتی به کتاب برمیگشتم به آن قسمت ها توجه بیشتری میکردم.

شاد باشید.

کد تخفیف گاج

میزان خواب مناسب روزانه چقدر است؟ راهکار تنظیم و بهبود آن چیست؟

سلام به همه دوستان عزیز

کد تخفیف گاج

از ما پرسیده شد که میزان خواب مناسب در روز چند ساعت است؟

پاسخ مشاور:

۱-  آزمون سراسری شما در ساعت های ابتدایی روز برگزار می شود و اگر ذهن شما نسبت به خوابیدن در طول روز شرطی شود، تمرکز و کارایی لازم برای پاسخگویی به سوالات نخواهید داشت و نمی توانید نتیجه قابل قبولی کسب کنید.

۲-  یکی از عوامل موثر بر تمرکز هر داوطلب داشتن ساعت خواب و بیداری ثابت است.
روزانه ۶/۵ الی ۸/۵ ساعت را به خواب اختصاصی دهید که از این مقدار حداقل باید ۵ ساعت آن به صورت مداوم باشد. در صورتیکه عادت به خواب ظهر دارید نیز، باید مقدار آن ٧٥ تا ٩٠ دقیقه باشد.
کد تخفیف گاج
۳-  به مرور و به صورت تدریجی شب ها حداقل سی دقیقه زودتر بخوابید و صبح ها زودتر بیدار شوید و هرگز خواب ساعت های ۱۲ تا ۳ نیمه شب را ازدست ندهید، زیرا میزان خواب عمیق در این ساعت ها بیشتر است و در صورتیکه در این مدت خواب مداوم صورت نگیرد، باعث خستگی و بی حوصلگی در طول روز خواهد شد. بنابراین بهتر است صبح ها زودتر بیدار شوید تا بتوانید با انرژی بیشتری پیشروی کنید.

۴-  دقت داشته باشید خواب روز نمی تواند جایگزین مناسبی برای خواب شب باشد. بنابراین لازم است ساعت خواب شما در شب بوده و ساعت بیداری و خواب ثابتی داشته باشید.  

بنابراین سعی کنید ساعت خواب خود را اصلاح کنید و ساعت های ابتدای روز بیدار شوید، تا بتوانید بر خستگی های در طول روز غلبه کرده و همچنین به دلیل ایجاد یک عادت صحیح، می توانید تمرکز خود را افزایش دهید.

شاد و تندرست باشید...

کد تخفیف گاج

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 14869
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1